Op naar LA via Joshua's Tree NP

27 juli 2022 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Vanmorgen na het ontbijt zijn we vertrokken richting Joshua's Tree National Park. Onderweg kwamen we erachter dat er in Californië ook veel woestijn is. Alles was dor en droog en eigenlijk alleen maar zand steen en droge struiken te zien. Na ruim 2 uur kwamen we aan in Joshua's Tree. Na eerst even langs het visitors centrum te zijn gegaan, waar Esther mee kon doen met het Junior ranger spel door het park heen, zijn we het park ingegaan. Hier heel veel hoe kan het ook anders Joshua's Trees gezien, mocht je niet weten hoe die eruit zien, bekijk de foto's maar. Het is eigenlijk een grote Yucca boom. Ook een veld vol cactussen, en een mooi uitzichtpunt, onder andere op de Andreas breuklijn. Nadat we alles hadden gezien weer terug naar het visitors centrum, waar Esther haar eed en belofte moest afleggen om beschermer van de natuur te worden, hierna kreeg ze haar junior ranger badge🤣👌. Na nog even wat gegeten te hebben zijn we richting Los Angeles gereden. Ongeveer 1,5 uur voordat we aankwamen begin de drukte al. We reden op een 8-baans weg in een file 😱😱😱. Parijs is er niets bij qua drukte. Rond 17 uur kwamen we aan in ons hotel. Heerlijk met een klein terras die naar het zwembad loopt. Snel de koffers uitgepakt en toen zijn we naar het strand gereden. Natuurlijk pakte Noelle iets vast waardoor ze vieze vingers kreeg een moest ze deze even afspoelen in de zee. Gelukkig kwam er net een golf aan🤣🤪🤣🤪🤣. De rest laat zich raden.... Hierna nog even lekker over de pier gelopen. En daarna door een gezellig straatje. Snel even eten gehaald.... Hoewel snel.... Bij een Mexicaan wilde we de birra's met vlees wel proberen... Tja wat moet ik zeggen.... We hebben het geprobeerd 🤣. Morgen staat een dagje LA op de planning. Nu nog even suf tv kijken en daarna😴😴😴😴😴