Los Angeles

28 juli 2022 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Na een goede nacht slapen werden we wakker in LA. Eerst even goed ontbijten en dan hoppa downtown LA in, hoewel.... Eerst ruim een uur rijden, het is hier ook zo groot 😱. Even later kwamen we in Hollywood Boulevard. Auto maar geparkeerd in web duurdere garage, want er liepen veel ongure types rond. We hadden ons veel voorgesteld van de walk of fame. Tja..... Was wel grappig, maar je moest af en toe bijna horden lopen over de zwervers cq junks. Maar wel veel bekende namen gezien, ook veel onbekende 🤣. Er werd zelfs nog op een hoek gefilmd, hoe kan het ook anders in Hollywood. Na 3 uur over de walk of fame te hebben gebanjerd, hadden we wel genoeg sterren gezien, van een paar leuke hebben we foto's genomen. En nu hop in de auto (ook even lekker afkoelen) en reden we naar de bekende hollywood letters op de berg. Daar ook nog een aantal mooie foto's genomen.

Noelle wilde graag nog door Beverly Hills rijden en over Rodeo Drive, dus dat maar gedaan🤪. Gelukkig was het niet druk op de weg 😱😱😱. Rodeo Drive was de pc hooftstraat in het groot, grappig om te zien, maar helaas voor noëlle geen celebs gespot. Hierna weer ruim een uur terug gereden naar ons hotel. En jullie gaan mijn moet met horen mopperen over de A10, want wat is dat een rustige weg 😃. Hierna nog even lekker gezwommen. Zo nog even lang bij de Walmart en dan optijd slapen, morgen een lange dag bij Disney🤩