Devils Den en Clermont

15 augustus 2022 - Clermont, Florida, Verenigde Staten

Vandaag werden we met een glimlach wakker, na 4 heerlijke weken in hotels te hebben vertoeft zouden we naar ons huis gaan 🥳🥳.  Maar eerst stond Devils Den op het programma.  We zijn met zijn vieren gaan snorkelen in een grot/sinkhole. Dat was echt heel erg gaaf om te doen. Was behoorlijk diep en veel vissen gezien. Helaas liet de schildpad zich niet zien aan ons.

Mama's oor zat naar het zwemmen wel helemaal dicht, straks bij de Walgreens maar even zo en spuitje halen.

Nadat we uitgesnorkeld waren zijn we gaan rijden naar Clermont. Hoe dichterbij we kwamen hoe meer we gingen herkennen.  Ons huis staat op het park Orange Tree, ook dit herkende we natuurlijk.  Thuis in de villa kamers verdeeld en spullen uitgepakt. Heerlijk even niet uit een koffer leven.  Hierna naar de Walmart gereden om een grote inkopen te doen, de koelkast zit weer lekker vol. De meiden zijn nog even in de game-room gaan airhockeyen en hierna zijn we naar The Outback gegaan om te vieren dat we 'thuis'  zijn.  Het was echt heerlijk weer. Noelle had stiekem geregeld dat er gezongen zou worden voor de verjaardag van mama 🤔. Maar omdat er problemen n de keuken waren (we moesten een uur wachten op ons eten)  zijn ze het vergeten te doen 🤣🤣🤣🤣🤣🤣, goh wat jammer nou 😇😇.  Tevens kregen we wat korting 👌👌kijk daar zeggen we geen nee tegen.

Savonds heerlijk allemaal naar ons eigen bedje gegaan.