Panama city beach

11 augustus 2022 - Panama City Beach, Florida, Verenigde Staten

Na drie lange jaren wachten gingen we eindelijk weer naar ons geliefde Panama city beach. Oké we moesten er eerst nog 5 uur voor rijden  uit New Orleans, maar dat mocht de pret niet drukken. Onderweg vreselijk slecht weer bijna de hele weg regen en op een gegeven moment ging het meer tekeer dan dat we gewend zijn uit Florida. Maar we kwamen rond 14 uur toch aan in PCB. Gelukkig konden we eerder inchecken dus dat was erg lekker. In de middag zijn we richting De Pier gaan rijden en daar zijn we heerlijk gaan lopen. Esther heeft ons hier heerlijk getrakteerd op een ijsje, nouja ijsje...... Was erg lekker. Ook heeft Esther mooie nieuwe schoenen gekocht. Even later heeft Noelle een wens van Esther in vervulling laten komen. Ze heeft voor Esther een 'build a bear' gekocht.

S'avonds toen het donker was, zijn we eten bij de Taco Bell gaan kopen(ons ritueel) en zijn we dit gezellig op een kleedje op het strand op gaan eten. Onder de sterren en bijna volle maan, wat is er nou mooier.

Nu nog even relaxen op onze kamer en dan lekker slapen. Morgen nog een dagje in PCB. 😘