New Orleans dag 2

10 augustus 2022 - New Orleans, Verenigde Staten

Vandaag begonnen we de ochtend iets rustiger, want we konden wat langer slapen namelijk tot half 9. Hierna gingen we lekker ontbijten. Toen we klaar waren gingen we naar de shoppingmall in New Orleans. We hebben daar even lekker geshopt, maar daarna zijn we weer snel naar de hotelkamer gegaan, want de lucht was helemaal donker geworden. In de hotelkamer zijn we een tijdje gaan zitten en even relaxen tot de bui weer over was. We zijn hierna weer gaan lopen en we zochten naar een leuk etenstentje, maar we hebben na heel lang zoeken toch gekozen voor een foodcourt. We zijn toen we weer helemaal waren uitgerust en klaar waren met eten, gelopen naar Bourbon Street. Het was gelukkig een perfecte timing, want het was net donker geworden. Hierdoor zag het er nog leuker uit met alle neonborden. Nadat we een rondje hadden gemaakt zijn we weer terug gegaan naar het hotel. Nu gaan we nog even lekker uitrusten voor morgen, want morgen gaan we naar Panama!