New orleans

9 augustus 2022 - New Orleans, Verenigde Staten

Na een heeeele lange reis van zes uur met veel noodweer kwamen we aan in new orleans, we gingen meteen in het hotel inchecken! We zijn lopend naar bourbon-street gegaan, helaas waren hier geen straatartiesten, maar wel muziek uit winkeltjes of cafeetjes dus het had wel een gezellige sfeer (op alle duizende zwervers na ;)). We zijn heel veel winkeltjes ingegaan, en doorgelopen naar de mississippi en naar the french quarters. Maar wat een hitte, het was 34 graden met geen enkel briesje dus we hadden ontzettend veel dorst, en om 18 uur hadden we eindelijk een plekje gevonden om te drinken😱 En toen we zeiden dat we dorst hadden hebben we geen woord gelogen want binnen 1 minuut waren de gigantische glazen alweer leeg (gelukkig heb je hier free refill😂) en had de ober het snel door een kwam al snel aan met een tweede drankje en daarna bracht hij ook al het derde drankje.

Daarna zijn we lekker doorgegaan om ergens avondeten te halen, we hebben allemaal een pizza slice genomen, maar mama moest weer een aparte pizza kiezen want gewoon een pizza met kaas is natuurlijk te saai, dus mama ging voor een pizza met alligator worstjes (=gemaakt van alligator vlees). Na het eten hebben we een filmpje gekeken en zijn we lekker gaan slapen.🥰