Aankomst in Williams

24 juli 2022 - Williams, Arizona, Verenigde Staten

Vanochtend werden we wakker na een lekker nachtje slapen, (lees: Noelle lag lekker te slapen, Esther sliep op de grond), werden we op tijd wakker om te ontbijten. Na een typisch Amerikaans ontbijt wat bestond uit voornamelijk wafels zijn we de koffers in de auto gaan laden en zijn we richting Williams vertrokken. Tussendoor een korte (maar heel erg warme) stop bij de welbekende Horseshoe bend, waar we genoten van het mooie uitzicht. En eenmaal aangekomen in Williams waren we 1.5 uur te vroeg voor het inchecken en zijn we naar Bearazona gegaan!! Daar gingen we met de auto door een soort dierentuin drive thru waar alleen maar dieren te zien waren die hier ook in het wild voorkomen, en we hebben dan ook heel veel beren gezien daar! (En zelfs ook van maar een metertje van de auto af😱) Maar het zat natuurlijk niet mee want het begon ineens te plenzen, een typische Florida bui was hier niks bij, het begon zelfs te hagelen, toen we de ramen opende om foto’s te maken regende het dus ook de auto in !!! Het was dus kiezen tussen nog een rondje door de drive thru of door de stortbui lopen en het wandel stukje mee pakken. Dus we gingen gewoon nog een rondje door de drive! En daar waren we heel blij mee want het was voedertijd voor de beren dus alle beren waren lekker aan het eten!! En gelukkig was het gestopt met storten dus konden we ook goede foto’s maken met de ramen omlaag. Na het tweede rondje door de drive thru zijn we door het wandel gedeelte gelopen waar we nog een paar leuke diertjes hebben gezien, waaronder bijv otters en jaguars! Nadat we heel erg hebben genoten van de dieren zijn we weer naar het motel gegaan waar we nu wel konden inchecken, en na we alle koffers naar boven hebben gesjouwd zijn we opzoek gegaan naar een tentje om te eten. We reden net door t stadje in en we zagen al meteen een restaurant waar we wilde eten. Deze keer alleen geen Roadhouse of Outback, maar “Frontier” het had wel een gezellige sfeer er was zelfs live muziek (of nouja er was een oude man 20x sweet home alabama aan t zingen). Maar we hadden prima eten. Na het eren zijn we meteen naar de supermarkt gegaan en hebben we nog even donuts ingeslagen! Nu zitten we lekker suf in de kamer. xxx