Op naar Death Valley en Last Vegas

20 juli 2022 - Las Vegas Strip, Nevada, Verenigde Staten

Wat een nacht we bleken geen airco in onze hotelkamer te hebben en hoopte dat het wel zou afkoelen in de bergen, maar helaas. Vannacht rond half 4 stonden we met zijn vieren op ons balkon af te koelen 🤣🤣. Daarna nog geprobeerd te slapen wat een heel klein beetje is gelukt. Om 7.30 uur uitgecheckt en op naar Death Valley. Wauw wat is het daar warm😱😱 en inderdaad er groeit er helemaal niets, elke keer snel uit de auto een paar mooie foto's maken en weer snel naar binnen voor de airco. Vanuit Death Valley zijn we richting Las Vegas gereden. Maar zijn nog even in de middle of no where naar de wallmart geweest, dat was echt even thuiskomen, zo grappig je weet direct waar alles te vinden is 🤣. Nu snel door naar Vegas. Waar we rond 15.30 uur aankwamen. Snel parkeren bij ons grote hotel The Excalibur. We zitten op de 15e verdieping net uitzicht op de strip. Inmiddels al heerlijk gezwommen. Nu gaan we de strip onveilig maken 😉. Tot snel😘