Dag 1

17 juli 2022 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Na een lange en vermoeiende dag zijn we eindelijk aangekomen in ons hotel in San Francisco. Wat hebben we een stress gehad op schiphol zeg, eerst stonden we uren lang in de rij voor de bagage, vervolgens in een hele lange rij voor de douane en ondertussen stressen of we onze vlucht zouden halen, en met een kort sprintje naar de gate hebben we de vlucht ook gelukkig gehaald! Maar daar bleef het helaas nog niet bij, want nadat het vliegtuig een uur langer dan gepland op de grond bleef staan en vervolgens rustig over de polderbaan ging toeren sloeg ook weer de stress of we de volgende vlucht zouden halen toe. In Ireland aangekomen hadden we 1 uur, en dit was dan ook maar net genoeg tijd om door alle checks heen te gaan en bij de gate te komen. Maar wederom vlucht net aan gehaald! Als aller laatste waren we bang dat er problemen zouden zijn met de bagage, maar gelukkig konden we die in 1 keer vlekkenloos ophalen bij de band.   Met onze grote auto zijn we naar het hotel gereden en nu gaan we lekker slapen want we zijn dood moe.

xxx

Van reisblog naar fotoboek