Op naar yosemite

19 juli 2022 - Mammoth Lakes, California, Verenigde Staten

We werden vroeg wakker en op Esther na konden we nietmeer slapen om 03.30 uur 😱, wat ga je dan doen.... Even lekker douchen en wat spelletjes op je telefoon spelen 🤣. Om 06 uur is Esther wakker gemaakt en zijn we heerlijk gaan ontbijten. Na het ontbijt op naar Yosemite. Wauw wat is yosemite mooi. We kwamen rond 09.30 uur in het park en konden vanaf 16 uur inchecken, dus we zij een hike gaan doen het kwik liep al behoorlijk op, het zou een warme dag worden. Op zijn warmst was het rond de 38 graden 😱😱😱. We zijn de misttrail gaan doen. Pffffff weet alles van te voren. Ongeveer 5 km berg op lopen met heeeeeel veel zon en nog meer trappen, maar wel vreselijk mooi. We hebben  2  verschillende watervallen gezien en heel veel eekhoorntjes. Na die 5 km berg op, moesten we ook nog naar beneden. Dat lijkt makkelijk maar daar denken onze kuiten vandaag anders over. Nadat we gewandeld hadden zijn we met de shuttle bus naar yosemite Valley gegaan en zijn daar iets gaan drinken en eten. Hierna terug naar onze camping curryvillage, waar we iets eerder konden inchecken. Hierna onze tent gecheckt. Tering de tent leek wel een sauna 😱. Snel eruit en zijn we naar de rivier gelopen. Hier zijn Esther en Noelle in gaan zwemmen. Was heel koud maar wel lekker om af te koelen. Hierna naar de tent en weer snel eruit want nog steeds een sauna, hoe moeten we hier in godsnaam gaan slapen. Zijn weer een stukje gaan lopen en wat gaan eten. Savonds gaan douchen want we zaten onder het stof, alles in de tent open gezet en wat lekkers gehaald. Hierna nog even gezeten en daarna gaan slapen. De temperatuur was acceptabel. Trusten 😘