Via route 66 naar Parker

26 juli 2022 - Parker, Arizona, Verenigde Staten

Vanmorgen werden we wakker en gingen we meteen de auto in en ontbijt gehaald bij carl's junior. Noëlle en Esther gingen toen lekker films en series kijken. We gingen later ook nog een stop maken bij de Dunkin Donuts waar Noëlle ons trakteerde op een drankje en een donut als we wilde. Toen we aankwamen in Parker konden we alleen nog niet inchecken want we waren nog iets te vroeg😂. We zijn toen ook nog naar een winkel gegaan die vergelijkbaar is met de TJMaxx. Daar hebben Noëlle en Esther hetzelfde shirt gekocht! (Hieronder is een foto van ons in die shirtjes). We zijn daarna nog gaan rondrijden en in een restaurantje gaan zitten die op de rivier lag! Hier hebben we ook een drankje gedaan. We hebben daarna ook wat avondeten gekocht bij de Walmart. We zijn daarna in de hotelkamer lekker gaan eten en we hebben een film gekeken met zijn alle. Dit was het weer voor vandaag wij gaan nu lekker slapen en morgen dan naar Los Angeles! :)