Naar Salinas, via route 1

1 augustus 2022 - Salinas, California, Verenigde Staten

Vanmorgen na het ontbijt vertrokken in de richting van Salinas, maar het zou een lange dag worden, want onderweg wilde we verschillende plekken aandoen. Als eerste stopte we bij San Simeon, hier zou een kolonie zee-olifanten zitten. En dat deden ze zeker, pffff wat stinken die beesten zeg en jeetje over hun uiterlijk maar niet te spreken 🤣🤣🤣🤣. Na de nodige foto's zijn we verder gereden over de prachtige oceanroute. Bij Carmel zijn we weer een stukje gaan lopen en kwamen we aan bij een kolonie zeeleeuwen cq zeehonden, deze wilde iets minder graag op de foto, want ze zaten op een rots in de oceaan, maar horen deden we ze zeker 🤪. Hierna door gereden naar Monterey hier ook over de pier gewandeld. Aan het einde van de pier hebben we voor morgen een walvistocht geboekt. Morgen om 10 uur stappen we voor 4 uur op een boot die de oceaan opgaat en gaan we walvissen zoeken, ben benieuwd. Daarna gaan we door richting San Francisco, maar voor nu eerst lekker slapen 😘😘