San Francisco dag 2

8 augustus 2022 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Vandaag zijn we voor de tweede dag naar San Francisco gegaan. In één woord geweldig. We zijn eerst met the cable car naar boven gegaan, echt een beleving om mee te maken en pffffff wat een heuvels daar. Ook een stuk over Lombard Street, natuurlijk niet de bochten, maar wel gezien. Daarna lekker gelopen en natuurijk even gewinkeld in Union Square en omgeving. De meiden hebben weer lekker gewinkeld bij Hollister. Hierna zijn we een stuk met de metro gegaan in de richting van the painted Ladies, ook erg leuk om te zien. Hierna met de bus en stukje richting het park om hierna verder te lopen richting en geweldig uitzicht op the Golden Gate Bridge. Wonder boven wonder stond deze vandaag niet in de mist, wat volgens de locals in de zomer bijna dagelijks is, dus wij hadden mazzel.

Wat is San Francisco een geweldig mooie stad, voor mij(Nathalie) heeft het zelfs Melbourne van de eerste plaats gedreven, het is de mooiste stad waar ik ooit ben geweest. Na het park zijn we met de bus terug gegaan naar Fisherman's Wharf en daar ook nog fijn gelopen en naar de zeeleeuwen gekeken. Het werd helaas nu toch echt tijd om naar huis te gaan, want morgen gaan we vliegen. Wat een toptijd aan de westkust gehad.