San Francisco

4 augustus 2022 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Vanmorgen vroeg opgestaan omdat we naar San Francisco zouden gaan. Om 10.30 uur begon onze ferry tocht naar Alcatraz. Dat was echt vreselijk indrukwekkend, de cellen waren zo vreselijk klein (1,5m x 3m en 2m hoog). Aan een zijde kwam de wind langs de cellen geraas. Wat zal het daar ook gestonken hebben 😱😱😱. Na een aantal uur daar te hebben rondgelopen zijn we met de ferry terug gegaan naar de kant. Hier zijn we heerlijk gaan lopen over pier 39 en zijn we naar de aanwezigen zeeleeuwen gaan kijken, wat een heerlijke (stink) beesten zijn dit toch. Helaas was vandaag niet zo een goede dag om de Golden Gatebridge te bekijken, deze zat helemaal verpakt in de mist, op de onderkant na dan. We zijn hierna verder gewandeld naar Fisherman's Wharf ook dat was erg gezellig. Natuurlijk even naar binnen bij Ghiradelli's maar helaas hier deelden ze ipv bij Disney geen chocolaatjes uit. Na nog wat mooie truien te hebben gescoord zijn we moe maar voldaan terug naar ons hotel gereden. Maar voordat we naar het hotel gingen, heeft Noelle ons getrakteerd op een heerlijk etentje bij The Outback, mmmm jammie dat was echt goddelijk. Nu voetjes omhoog en nog even nagenieten van een top dag🥳